Verzenden & Retourneren / Shipping & Returns

(English version below)

Verzenden

We zorgen ervoor dat uw bestelling binnen de 1-5 werkdagen verzonden wordt. 

Levertijden (indicatief):
– België: 1-3 werkdagen
– Europa: 2-7 werkdagen
– Buiten Europa: 10 of meer werkdagen

De verzendkosten worden automatisch berekend bij het afronden van de bestelling.

Verzendingen gebeuren via Bpost. Je kan kiezen tussen brievenbuspost of pakketpost. Als je kiest voor pakketpost ontvang je ook een track & trace code. 

Ophalen

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling te komen ophalen, deze optie is gratis. Kies bij het afronden van de bestelling voor de optie ‘ophalen’. Na het plaatsen van je bestelling contacteer ik jou wanneer je jouw bestelling kan komen ophalen. 

Retourneren

Retourneren of omruilen kan tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling. Je dient Ann-Sophie D’hollander hiervan altijd via email (asd@annsophiedhollander.com) op de hoogte te brengen. Na ontvangst van een retourbevestiging, moeten de artikelen binnen een termijn van 10 kalenderdagen worden terug gezonden, in onbeschadigde en ongeopende toestand.

Het is niet mogelijk om op maat gemaakte/gepersonaliseerde producten te retourneren/om te ruilen.

In het geval van omruilen of retourneren, wordt enkel de aankoopprijs van de artikelen terugbetaald, niet de verzendkosten, tenzij het een artikel betreft dat verkeerdelijk werd geleverd.

Shipping

We will ensure that your order is dispatched within 1-5 working days. 

Delivery times (estimates):

– Belgium: 1-3 working days
– Europe: 2-7 working days
– Outside Europe: 10 or more working days

Shipping costs are automatically calculated at checkout.

Returns

Returns or exchanges can be made up to 14 calendar days after delivery of your order. You must always inform Ann-Sophie D’hollander of this via email (asd@annsophiedhollander.com). After receiving a return confirmation, the items must be returned within 10 calendar days, in undamaged and unopened condition.

It’s not possible to return or exchange custom products.

In the event of an exchange or return, only the purchase price of the items will be refunded, not the shipping costs, unless it is an item that was delivered incorrectly.